نوشته شده توسط : ادمین

سیتی سنتر میردف بعد از سیتی سنتر دیره و مرکز خرید امارات سومین مرکز خریدی است که توسط ماجد الفطیم ماف در دبی تأسیس شده‌ است و از بهترین مراکز خرید دبی میباشد. هزینهٔ ساخت این مرکز خرید دبی 3 میلیارد درهم بوده و دارای بیش از 400 فروشگاه است.این مرکز یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد. این مرکز خرید در محلهٔ میردف در شهر دبی واقع شده است.معماری داخلی این مرکز خرید بسیار زیباست و خبری از ازدحام در آن نیست؛ اگر می‌خواهید با خیال راحت خرید کنید و گرفتار شلوغی نشوید، میردف را از دست ندهید. مسافران تور دبی خرداد 95 میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده اشاره کرد.در مرکز خرید اربیان دبی علاوه بر این فعالیت ها، تمامی سرویس هایی که در طول روز به آنها نیاز پیدا می کنید، وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید مالیات خود را پرداخت کنید، فعالیت های بانکی خود را انجام دهید، بسته های پستی خود را ارسال کنید و در کنار همه این کارها به خریدهای خود نیز بپردازید.

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره هال مارک  در منطقه دیره و در مرکز شهر دبی واقع شده است . این هتل باشکوه در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر قرار داشته که تا فرودگاه بین المللی دبی نیز ، تنها 10 دقیقه فاصله دارد . هتل مجهز هالمارک از موقعیت مرکزی به لحاظ جغرافیایی بهره مند بوده و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای مشهور موزیکال و بازار مینا نزدیک می باشد .

در ضمن به منظور سهولت در تردد گردشگران تور دبی به تفرجگاه ساحلی الممزر و مراکز خرید ، هتل مجلل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را تدارک دیده است . رعایت اصول بهداشتی و پاکیزگی در صدر اهداف هتل بوده و تمام پرسنل این نکات را رعایت می کنند . این هتل 4 ستاره از ویژگی های بسیاری برخوردار است و امکانات متعددی را برای اقامتی به یاد ماندنی به گردشگران ارائه می کند . این هتل دارای امکاناتی نظیر :ال سی دی, ماهواره, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن ,رستوران, استخر روباز, سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, بیلیارد, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری, ماساژ , اینترنت 

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

 

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی در اصل شعبه‌ای از جمله هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد. انتخاب بسیار مناسب برای خانواده ها و مسافران تور دبی می باشد. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است. رستوران زیبای وایت ارکید در این منطقه شهرت بسیار بالایی دارد و بایستی برای رزرو کردن میز در این رستوران از چند روز قبل اقدام نمایید. فاصله‌ هتل نخلستان دبی با مراکز خرید و تفریحی دبی از لحاظ زمانی فقط 20 دقیقه می باشد، نسیم ملایمی که از سوی دریا می وزد به سمت نخلستان محیطی آرامش بخش را برای مسافران هتل نخلستان دبی چند برابر کرده است از امکانات هتل نخلستان دبی می‌توان استخر ، ساحل اختصاصی، برگزاری کنفرانس،سالن ورزشی ، دو رستوران متفاوت برای مسافران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 تدارک دیده شده است.

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آریس این الموهنا دبی

هتل 4 ستاره آریس این الموهنا 145 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، کتری، سشوار، اتاق نشیمن می باشد. مهمانان تور دبی اسفند 94می توانند از انواع غذاهای متنوع رستوران این هتل لذت ببرند. مال امارات در فاصله 3/5 کیلومتری و مرکز خرید ابن بتونه در فاصله 8 کیلومتری هتل می باشد. همچنین نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین المللی المکتوم می باشد که فاصله آن تا هتل 22/5 کیلومتر است. در همه نقاط این هتل وای فای رایگان موجود می باشد.  

 

آدرس: Tecom, Tecom, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس این الموهنا دبی

استخر سر باز، تراس، باشگاه، ماساژ، رستوران، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آریس این الموهنا دبی

رستوران هتل آریس این الموهنا دبی

هتل آریس این الموهنا دبی

استخر هتل آریس این الموهنا دبی

 

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل 4 ستاره عربین کورتیارد (Arabian Courtyard) در خیابان الفهیدی، روبروی موزه دبی واقع شده است. این هتل 173 اتاق دارد که اتاق های راحت آن به سبک عربی دکوربندی شده اند. هتل در چند قدمی بازار مینا و خور دبی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی و خیابان شیخ زاید 3 کیلومتر است. هتل رستوران های انگلیسی، چینی، تایلندی و هندی دارد که مسافرانتور دبی فروردین 95 می توانند انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران ها میل کنند. 

 

آدرس: Al Fahidi Street, Opposite Dubai Museum and Historic Bastakiya, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل عربین کورتیارد دبی

 تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

هتل عربین کورتیارد دبی

 هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا از بزرگترين فروشگاه مبلمان‌ و اثاثيه منزل است که در بلوار فستیوال واقع شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و به ارائه خدمات مشغول می باشد. فروشگاه جديد ايکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قديمي آن است که در فستيوال سيتي‌ دبي برگزار شد. در این مرکز می توان همه اثاثیه مدرن و زیبای مورد نیاز منزل را یافت و به ایده هایی زیبا برای دکوراسیون منزل رسید. این مرکز دارای رستوران های مختلف است که مسافران تور دبی تعطیلات اسفند 94 می توانند برای استراحت به آنجا رفته و به صرف غذا بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی بهار 95می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکر خرید دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود. در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه.تور دبی زمستان 94

 


هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگرانتور دبی نوروز 95به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

 

 

 

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 

 


هتل وینچستر دبی

 

هتل وینچستر دوشعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع شده است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی زمستان 94ترجیح میدهند در آپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتل، امکاناتی نظیر آشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....

 

همچنین این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر و سونا می باشد که گردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند از آن بهره مند شوند .

 

 

 

 

 


هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در سال 1999 تاسیس شده و دارای 3 ساختمان است. فاصله هتل تا باشگاه گلف 10 دقیقه پیاده روی و تا برج خلیفه 20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل مجلل با ارائه بهترین امکانات اقامتی خوش و رویایی را به مسافرانتور دبی اسفند 94هدیه می دهد. هتل وان اند اونلی رویال میراژ از 455 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( بنا به درخواست میهمانان ) و ... می باشد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی نوروز 95سرو می کند.

از امکانات هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی می توان به پذیرش 24 ساعته، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، 7 اتاق جلسه، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، تراس پشت بام، باغ، کتابخانه و ... برای میهمانانتور دبی زمستان 94اشاره نمود.

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مناطق گردشگری دبی

 

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست های تور دبی نوروز 95 به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی تور دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه در تور لحظه آخری دبی مورد بازدید قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.

 

 

 

یکی از مناطق و قطب های مهم گردشگری تور دبی منطقه جبل علی است که در حدود سی و پنج کلیومتری دبی واقع است. این شهرک کوچک حدود سی و یک هزار نفر جمعیت دارد.مساحت منطقه جبل علی حدود ۴۷ کیلومتر مربع است. یکی از فرودگاه های بین المللی امارات به نام آل مکتوم در این محل قرار دارد. منطقه توریستی جبل علی مکانی است که در آن می توانید انواع امکانات تفریحی را در تور دبی تعطیلات اسفند 94 در اختیار داشته باشید.مراکز خرید معتبری در این منطقه واقع اند که یکی از آن ها مرکز خرید مشهور ابن بطوطه است. کشورهایی نظیر چین و تایوان در این منطقه به کسب و کار اقتصادی و فعالیت های تجاری مشغولند.  این منطقه یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که توسط انسان ها به جزیره ای اقتصادی تبدیل شده است.برای سکونت در این محل در تور دبی 95 می توانید از هتل های مرغوبی که در این منطقه قرار دارند استفاده کنید. جبل علی یکی از شاه راه های معروف در حوزه نفت و گاز است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند.در تور دبی زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ویژه تور دبی بهمن 94  ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی در تور دبی تعطیلات زمستان 94  :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور دبی.

 

 

 

 

 هتل نخلستان دبی واقع در منطقه جبل علی یک هتل پنج ستاره است که شعبه‌ای از هتل‌ آپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌تاور می باشد.این هتل فضاهای بسیار زیادی برای بازی و تفریح بچه ها دارد. رستوران وایت ارکید(ارکیده‌ی سفید) نیز در این منطقه قرار دارد که از محبوبیت خاصی بین مسافران تور دبی نوروز 95 برخوردار می باشد. این هتل نسبت به هتل های مرکز شهر در فاصله بیست دقیقه ای از مراکز اصلی دبی و مراکز تفریحی و مرکز خرید امارات و ابن بطوطه واقع شده است و برای کسانی که به قصد تمدد اعصاب و استراحت در تور دبی 95 به دبی مسافرت کرده اند فضای آرام و مطبوعی می باشد. به خصوص با نسیمی که از خلیج به سمت نخلستان می وزد حال و هوایی بسیار فرح بخش توام با آرامش را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

نخلستان همانند سایر هتل های پنج ستاره دیگر دارای ساحل اختصاصی بوده و علاوه بر آن باغی سرسبز و زیبا در فاصله کمی از ساحل آن واقع شده است که محل خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد. هتل نخلستان یک زمین گلف بی نظیر هم دارد که برای علاقمندان به این رشته ورزشی در تور دبی می تواند بسیار جذاب باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و... می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند . تور دبی پاییز 94

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .تور دبی آذر 94

 

 


بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.تور دبی پاییز 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دبی مارینا

این شهر که قلب دبی به شمار می آید در خیابان ساحلی جمیرا نیزواقع شده است. دبی مارینا دارای صد هزار سکنه است و از مهمترین شهرها برای محل سکونت است . دبیمارینا طولی به اندازه چهار کیلومتر دارد و دارای سواحل زیبا همراه با قایقرانی و انواع رستورانها و کافه ها در کنار این سواحل زیبا است . دبی مارینا دارای دویست برج مرتفع و آسمانخراش نیز می باشد گردشگران تور دبی می توانند به دیدن این شهر بروند .تور دبی آذر 94

 

 

 


بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .تور دبی پاییز 94

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبیقیمت تور دبیتور دبی آذر94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشد تور دبی آذر 94

 

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند تور دبی آذر 94

 

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

 

 


 

باغ وحش دبی 

 

یکی از مکانهای دیدنی دبی باغ وحش دبی است که هر سال بازدید کنندگان زیادی از داخل و خارج امارات را جذب می کند . این باغ وحش در منطقه جمیرا قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان می باشد . در این باغ وحش نمونه های کمیابی از گربه وحشی عربی و شامپانزه نگهداری می شود . همچنین دویست نوع از پرندگان , ماهی ها ,  پستانداران و خزندگان در این باغ وحش نگهداری می شود. از گونه های عربی این باغ وحش از قبیل مار ,  راسو و سوسمار , غزال , بز کوهی ,  غزال کوچک آفریقایی,  گوریل,  گرگ عربی , گوسفند مخصوص شمال آفریقا ,  سیاه گوش ,  روباه ,  جوجه تیغی و ... موجود است که گردشگران تور دبی  می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن فرمایند .تور دبی پاییز 94

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ریتز کارلتن دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتن در جمیرا بیچ در کنار مارینا دبی قرار دارد. این هتل دارای 294 اتاق است که اتاق های زیبای آن دارای امکانات حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی با چشم انداز خلیج فارس وجود دارد. در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی مثل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... در نظر گرفته می شود. مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به مال امارات و باشگاه گلف امارات برسند و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر است تور مالزی پاییز 94

 

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.گردشگران تور دبی با اقانت در این هتل می توانند به راحتی از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایند.تور دبی آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتن دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کپیتول دبی :

هتل کپیتول(Capitol Hotel) دبی ۴ ستاره در ۵۰۰ متری از اسکله فرز دبی واقع شده است ، کپیتول یک هتل لوکس و ۴ ستاره  است که ۵ دقیقه از مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد.کپیتول ۱۰ دقیقه با اتومبیل از دبی مال فاصله دارد و در فاصله ۳ کیلومتری از ساحل واقع شده است استقبال گرم، محیط نشاط بخش و یک تجربه به یاد ماندنی مواردی هست که اقامتی دلپذیر را برای  گردشگران تور دبی  فراهم می آورد  . ساختمان  اصلی هتل کپیتول یکی از بهترین ساختمان های هتل های ۴ ستاره لوکس در دبی است از اولین خوش آمد گویی به هتل تا آخرین لحضه پایان سفر مسافران تور دبی ، امکانات و خدمات هتل برای  راحتی، بهره وری و رضایت شما تضمین میشود.تور دبی پاییز 94

 

امکانات هتل کپیتول دبی :

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، اینترنت پر سرعت،سیستم تهویه‌ی مطبوع، صندوق امانات،آسانسور رستوران های متعدد ،بوتیک، مرکز کاری و تجاری مجهزی با منشی و اینترنت (با پرداخت هزینه‌ی اضافی) در اختیار مهمانان کاری و خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‏شویی،پارکینگ با پرداخت هزینه‏‏ی اضافی ارائه می‏شود بخشی در لابی هتل برای معرفی و ارائه خدمات تور های داخلی دبی مانند تور های گردشگری داخل شهر، تورهای بیابان‏گردی (سافاری)، بازی‏های گلف و تنیس برای مهمانان در نظر گرفته شده که برای مهمانان تور دبی خدمات کرایه اتومبیل را هم انجام می دهد .تور دبی پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کپیتول دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 4 ستاره امارات گرند در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 47 طبقه 430 اتاق دارد که اتاق های آن به سبک مدیترانه ای دکور شده اند و دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... هستند. مهمانان تور دبی 94 می توانند در باشگاه مجهز و زمین تنیس این هتل به تفریح بپردازند و همچنین مرکز اسپا دارای امکاناتی مثل سونا و اتاق بخار می باشد. در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر از خلیخ فارس وجود دارد که منویی متنوع از غذاهای بین المللی دارد. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی  و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

 زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.در تور دبی آذر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

اتاق هتل امارات گرند دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امارات گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران لوکس ژاپنی okku در فوریه 2009 در خیابان شیخ زاید در طبقه اول هتل اچ افتتاح شده است. این رستوران به دلیل کیفیت خوب غذاهای آن سه سال متوالی برنده جایزه شد و غذاهای آن توسط بهترین و معروف ترین سرآشپزهای دنیا پخته و با تزئینی زیبا، در ظرف هایی جذاب سرو می شود. مسافران تور دبی آبان 94 می توانند در محیط گرم، صمیمی و دنج این رستوران لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: The H Hotel Dubai, 1st Floor, One Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

 

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره که به معنی صدف است از بهترین رستوران های جهان است و در طبقه زیرین برج العرب واقع شده است . قرار گیری این رستوران در کنار اکواریوم های زیبا، آن را به رستورانی خاص تبدیل کرده که مسافران تور دبی 94 می توانند در این رستوران تجربه ای متفاوت و  شگفت انگیز داشته باشند. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران و محیط خاص آن لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

 رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مناطق گردشگری دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست های تور دبی به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی تور دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید برای مسافران تور دبی قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.

 

 

 

یکی از مناطق و قطب های مهم گردشگری تور دبی منطقه جبل علی است که در حدود سی و پنج کلیومتری دبی واقع است. این شهرک کوچک حدود سی و یک هزار نفر جمعیت دارد.مساحت منطقه جبل علی حدود ۴۷ کیلومتر مربع است. یکی از فرودگاه های بین المللی امارات به نام آل مکتوم در این محل قرار دارد. منطقه جبل علی مکانی است که در آن در تور دبی مهر 94 می توانید انواع امکانات تفریحی را در اختیار داشته باشید.مراکز خرید معتبری در این منطقه واقع اند که یکی از آن ها مرکز خرید مشهور ابن بطوطه است. کشورهایی نظیر چین و تایوان در این منطقه به کسب و کار اقتصادی و فعالیت های تجاری مشغولند.  این منطقه یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که توسط انسان ها به جزیره ای اقتصادی تبدیل شده است.برای سکونت در این محل در تور دبی می توانید از هتل های مرغوبی که در این منطقه قرار دارند استفاده کنید. جبل علی یکی از شاه راه های معروف در حوزه نفت و گاز است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل سه ستاره دیره تاون دبی Dubai Deira Town Hotel هتل مجهزی است که می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که در تور دبی به قصد کار و یا گردش به دبی سفر کرده اند. محل قرار گرفتن هتل در قلب دیره و در مکانی است که امکان تردد مسافران تور دبی را به مراکز مهم شهر آسان کرده است. مثلا از هتل دیره تاون با 10 دقیقه پیاده روی به بازار می رسید. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو اتحادیه نیز در فاصله 1 کیلومتری آن قرار دارد. در ضمن 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و 20 دقیقه تا مرکز تجارت جهانی فاصله گرفته است. برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا، مراکز خرید و فرودگاه، از دیگر تدابیر هتل برای آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است. پذیرش سریع و رفتار محترمانه پرسنل هتل و خدمات شبانه روز ایشان برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین از ویژگی های قابل توجه این هتل 3 ستاره می باشد. محیط هتل همیشه پاکیزه و تمیز بوده و از طراحی کلاسیک بهره برده است.

 

 

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برای گردشگران تور دبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برای مسافران تور دبی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافران تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

 

 

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا شما هم در تور دبی از اقامتی دلنشین لذت ببرند و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

هتل Riviera ریویرا دبی یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های منطقه دیره دبی محسوب میشود  و به مناطق توریستی دبی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی به این هتل شده است.هتل ریویرا  در دبی مشرف به نهر دبی است  و یک محل اقامت عالی برای گردشگران تور دبی و تجار است.از لحاظ دسترسی به مراکز مهم شهر نزدیک بوده و تا فرودگاه بین المللی دبی حدود 7 کیلومتر و تا بازار طلا پیاده 10 دقیقه فاصله دارد .هتل ریویرا دیره  دبی از 109 اتاق تشکیل شده که دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز شهر یا نهر دبی است و با مبلمانی مدرن تزیین شده که مجهز به کامل ترین امکانات است . کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان تور دبی آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. مهمانان تور دبی میتوانند به دور از سر و صدا و هیاهو شهر در اتاق های تمیز  و مجهز به استراحت بپردازند.

 

 

 

 

هتل چهار ستاره آواری دبی Dubai Avari Hotel به دلیل نزدیکی به میدان ساعت دبی و موقعیتی مناسب , دسترسی خوبی به اماکن مختلف دارد. اتاقها تمیز و مرتب و سرویس دهی این هتل برای گردشگران تور دبی نیز مطلوب است. دو نکته جالب این هتل داشتن کتاب ووچر با تخفیف های فراوان در اتاقها و مجهز بودن اتاقها به سیستم مرکزی میباشد که مسافران تور دبی به رایگان و با کیبوردی که در اختیار دارند میتوانند دسترسی به اینترنت و موسیقی های مختلف از طریق تلویزیون داشته باشند. بسیاری از مراکز تجاری و توریستی شهر نیز در مجاورت و نزدیکی این هتل با شکوه قرار دارند . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی است که در هتل آواری به گردشگران تور دبی ارائه می شود تا از اقامت خود هر چه بیشتر لذت ببرند . این هتل از استاندارد های هتلداری و اصول بهداشتی نیز بهره برده و دارای رتبه ای ارزشمند در میان هتل های 4 ستاره دبی می باشد . کامل ترین خدمات به صورت شبانه روزی نیز در خدمت میهمانان تور دبی پاییز 94 قرار می گیرد.


 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ال ماروج روتانا دبی

تور دبی هتل ال ماروج روتانا

هتل ال موروج روتانا در نزدیکی مرکز تجارت جهانی و مقابل برج خلیفه و دبی مال قرار گرفته است. این هتل متشکل از ۳۸۷ اتاق می باشد که امکانات رافاهی لازم را دارا می باشد. همچنین بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشند که منظره زیبایی از برج خلیفه را مقابل چشمان شما مسافران عزیز تور دبی پاییز 94 به نمایش می گذارد.

تور دبی هتل ال ماروج روتانا

از امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , سالن ماساژ , زمین تنیس , خدمات آب درمانی , باشگاه بدنسازی , باغ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه بین المللی , اینترنت وایرلس در لابی و... اشاره کرد.  این هتل تنها ده دقیقه تا ساحل جمیرا فاصله دارد. مسافران عزیز تور دبی پاییز 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل ال ماروج روتانا

 

تور دبی هتل ال ماروج روتانا

 

 

 

هتل دی میدان دبی

تور دبی هتل دی میدان

هتل دی میدان از هتل های 5 ستاره منطقه داون تاون دبی می باشد که متشکل از 285 اتاق 2 و 3 تخته می باشد. اتاق های این هتل بسیار تمیز هستند و شیشه های آن دوجداره است و مهمانان و مسافران عزیز تور دبی پاییز 94 به راحتی بدون هیچ گونه سر و صدایی استراحت کنند.

تور دبی هتل دی میدان

هم چنین اتاق ها شامل تمام امکانات رفاهی لازم از جمله یخچال , تلویزیون ال سی دی , سشوار , حمام , روم سرویس 24 ساعته و... می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , میز بیلیارد , زمین گلف , زمین بازی کودکان , اسب سواری و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل دی میدان

 

تور دبی هتل دی میدان

 

 

 

هتل دآدرس دبی

تور دبی هتل دآدرس

هتل دآدرس دبی از هتل های مجلل , لوکس و 5 ستاره دبی است که چون الماسی در قلب منطقه داون تاون میدرخشد. مسافران تور دبی آبان 94 و جهانگردانی که در این هتل اقامت داشتند از آن به عنوان یکی از لوکسترین هتل های دبی یاد می کنند. هتل دآدرs دارای 822 اتاق لوکس و سویت های درجه یک می باشد که چشم انداز فوق العاده ای از داون تاون دارند. 

تور دبی هتل دآدرس

اتاق ها دارای طراحی مدرن و کلاسیک هستند علاوه بر این بسیار تمیز می باشند و مسافران تور دبی آبان 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند با خیالی آسوده به استراحت خود بپردازند. بنا به درخواست مهمانا غذای ان ها در اتاق هایشان نیز سرو می شود که اقامت اشرافی آن ها را تکمیل می کند.

تور دبی هتل دآدرس

از دیگر امکانات این هتل می توان به استخرهای روباز , 5 رستوران بین المللی با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه , سالن بدنسازی بیست و چهار ساعته , آرایشگاه , اتاق مخصوص نگهداری از کودکان و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یادماندنی و اشراف زاده ای را تجربه کنند.

تور دبی هتل دآدرس

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بهترین رستوران های دبی

 

1.رستوران فرانسوی دبی (La petite Maison) 

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

یکی از بهترین رستوران های دبی همین رستوران La Petite Maisonمی باشد که در میان مسافران تور دبی 94 و حتی مردم دبی بسیار طرفدار دارد. این رستوران غذاهای خود را به سبک فرانسوی سرو می کند همین امر باعث جلب توجه گردشگران شده است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

جالب است بدانید که دفترچه رزرو این رستوران در اکثر مواقع پر است و این به خاطر غذاهای بی نظیر آن می باشد. آشپزخانه رستوران La petite Maison سبزیجات خود را مثل نخود فرنگی , ریحان , کیک پنیر , صدف , گوجه و... را از مواد تازه و فصلی تهیه می کند و برای مهمانان خود غذایی لذیذ با مواد غذایی تازه سرو می کند و این از دیگر ویژگی های خوب این رستوران است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

قیمت های این رستوران از هزار درهم برای هر 2 نفر آغاز می شود. مسافران تور دبی 94 غذاهای لذیذ فرانسوی این رستوران را از دست ندهند.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

 

 

2.رستوران ژاپنی دبی (Zuma)

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

از دیگر رستوران هی خوب دبی رستوران ژاپنی آن به نام Zuma می باشد. غذاهای این رستوران علاوه بر لذیذ بودن ظاهر زیبایی هم دارند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران ژاپنی جای مناسبی برای کسانی است از غذا خوردن نهایت لذت را می برند و به خود و غذایی که می خورند احترام می گذارند. رستوران ژاپنی Zuma در سال 2012 جزو صد رستوران برتر دنیا بود.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران غذاهای خود را با طعمی بی نظیر و فوق العاده در ظروفی جالب و عجیب که باعث جلب توجه مهمانان هم می شود سرو می کند. آشپزخانه این رستوران در طبقه پایینی آن می باشد. مسافران تور دبی 94 که غذاهای ژاپنی دوست دارند حتما به این رستوران سر بزنند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

 

3.رستوران ترکیبی دبی (table 9 , Nick & Scott)

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

رستوران ترکیبی دبی از بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی مهر 94 جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی مهر 94 اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

 

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

4.رستوران ژاپنی دبی (Okku)

 تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

رستوران ژاپنی okku دبی از رستوران های خاص و الی شهر دبی است.شهری که دارای انواع مارک ها و برندهای معروف است باید هم چنین رستوران های خاص و مطرحی در جهان دشته باشد.

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

کسانی که این رستوران را ساختند و افتتاح کردند ریسک بزرگی کردند چون تصمیم گرفتند که در شهری به این گرمی در این رستوران برای مردم غذاهای ژاپنی مثل سوشی سرو کنند اما به دلیل بی نظیر بودن کار آشپزهای آن با شکست مواجه نشدند و رستوران آنها یعنی رستوران okku در زمره بهترین رستوران های دبی قرار گرفت. قیمت غذا در این رستوران از هفتصد درهم به بالا برای هر دو نفر می باشد.

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

 

5.رستوران بریتانیایی دبی (Rhodes mezzanine) 

 

 

 

تور دبی رستوران بریتانیایی

این رستوران دارای یک سرآشپز بریتانیایی می باشد به نام Gray rhodes . این سرآشپز بسیار به شهر دبی علاقه داشت و به صورت کاملا اتفاقی وسایل خود را جمع کرد و برای همیشه به شهر دبی سفر کرد و همانجا ماند.

تور دبی رستوران بریتانیایی

این رستوران علاوه بر اینکه ازبهترین رستوران های دبیمی باشد از مجهزترین آنها هم می باشد. مسافران تور دبی مهر 94 جالب است بدانند که در این رستوران غذاهای لذیذ و کلاسیک بریتانیایی با رنگ و ظاهر و طعمی فرانسوی برای مهمانان عزیز سرو می شود.قیمت غذا در این رستوران بریتانیایی از 800 درهم به بالا برای هر دو نفر اغاز می شود.

 تور دبی رستوران بریتانیایی

 

6. رستوران فرانسوی Reflets par Pierre Gagnaire دبی

 تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

این رستوران فرانسوی از رستوران های بی نظیر دبی است که سرآشپز آن یعنی pierre Gagnaire بسیار علاقه مند به آشپزی می باشد. او با نبوغ خود غذاهای لذیذی را برای مهمانان سرو می کند به گونه ای که آنها را به مرز دیوانگی میکشاند.غذاهای این رستوران طعم بی نظیری دارد به گونه ای که شاید تا کنون مانند آن را نچشیده باشید.

تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

فرش قرمز این رستوران و لوسترهای زیبا و نا متعارف آن باعث می شود که شما غذای خود را در محیطی زیبا و دلچسب نوش جان کنید. غذاهای این رستوران قیمتی از هزار درهم به بالا برای هر دو نفر دارد. مسافران تور دبی مهر 94 اگر به این رستوران بروند قبل از اینکه جذب طعم غذاهای ان شوند جذب محیط زیبای آن خواهند شد.

تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

 
7.رستوران ایتالیایی دبی (Robrto's ) 

 تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

این رستوران ایتالیایی ابتدا در قلب مراکز تجاری بین المللی شهر دبی توسط roberto تاسیس شد اما هم اکنون از بهترین رستوران های دبی و مطرح ترین نام ها در صنعت آشپزی می باشد.

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

roberto ابتدا در رستوران BICE مشغول به آشپزی بوده که بهترین غذاهای ایتالیایی در آن سرو می شد. مسافران تور دبی مهر 94 که علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستند حتما به این رستوران که قیمت های آن از 600 درهم برای هر دو نفر آغاز می شود سر بزنند. 

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارکهای معروف دبی

 

پارک زعبیل دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست های تور دبی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن است. در تور لحظه آخری دبی حتما از این پارک دیدن کنید.خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

باغ معجزه دبی در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تفریحات معروف در دبی

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحات تور دبی می باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. بهره بردن از این تفریح برای مسافران تور دبی سرشار از هیجان می باشد.و تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط برای مسافران تور دبی تعطیلات مهر 94 شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد.

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به مسافران تور دبی دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی  پاییز 94 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در دبی,تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی برای مسافرین تور دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران تور دبی برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی 94 رویایی کرده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آسیانا دبی نزدیکی مرکز خرید ریف دبی واقع شده و دارای یک استخر در فضای باز و آبگرم می باشد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه، تلویزیون و یک بار کوچک هستند. میهمانان تور دبی مهر 94 می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن استفاده کنند. انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی در رستوران های هتل سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند.

از امکانات این هتل آسیانا دبی برای مسافرین تور دبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فعالیت های تفریحی : سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , رستوران ,  اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, رختشورخانه , خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه ,  دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک آبی دریم لند دبی

این پارک زیبا دارای 250 هزار مترمربع باغ و محوطه است و از بزرگ ترین پارک های آبی جهان می باشد.این پارک آبی دارای رودخانه کم تحرک، استخر موج، استخری با شوری زیاد می باشد که می توان بر روی آب آن شناور ماند. در این پارک  انواع رستوران و کافی شاپ وجود دارد و برای تأمين جاي خواب نیز کلبه هایی را درست کرده اند .باغ این پارک بسیار سر سبز با درختانی زیبا مزین شده است.

این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر قابل استفاده برای گردشگران تور دبی نیز می باشد . لازم یه ذکر است هزينه‌ ورودي این پارک برای بزرگسالان 100 درهم، براي کودکان 4 تا 12 سال 70 درهم و برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. از امکانات این پارک پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از 1500 خودرو می باشد . 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی دریم لند دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

قلعه الفهیدی‌ دبی

 از قدیمی ترین سازهای دبی قلعه الفهیدی‌ دبی می باشد که در سال 1800 بنا شده است.در گذشته از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده می شد . دیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل ساخته شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برج های‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از این قلعه دیدن فرمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: قلعه الفهیدی‌ دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  تاسیس شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع یکی از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک متشکل از دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک سگا دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی در بزرگراه شیخ زایدقرار داردو یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد.این پارک دارای فضای سبز بزرگ می باشد و محلی خوب برای پیکنیک های خانوادگی است و می توان غذا را در این پارک زیبا میل و به استراحت پرداخت.در این پارک محل هایی بازی برای کودکان وجود دارد و می توان سه چرخه های کوچک برای کودکان کرایه کرد . از دیگر امکانات این پارک، زمین گلف و زمین ورزشی است که مسافران تور دبی می توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند. همچنین این پارک دارای سالن تئاتر و مرکز برگزاری نمایشگاه و سالن سینمای آی مکس می باشد.هزینه ورودی این پارک برای هر نفر 5 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

معبد هندو دبی

معبد هندو دبی برای جمعیت زیاد هندو که در دبی زندگی میکنند در ساخته شده  است تا در این معبد به انجام مراسم و عبادات دینی خودمشغول شوند . این معبد تنها معبد هندو  در دبی می باشد و شامل دو معبد کرشنا و شیوا است.این معبد زیبا با معماری خاص خود در غرب خور دبی در منطقه بر دبی و بستکیه قرار گرفته است.با وجود این که ثبت ازدواج هندوها در کشور امارات انجام نمی شود ولی در این معبد جشن ازدواج بین هندوها نیز انجام می شود.در گذشته طبقه بالایی معبد شیوا محل زندگی راهنمای دینی هندو بود که اکنون به محل جدیدی در جبل علی انتقال داده شده است. مسافران تور دبی می توانند از این معبد زیبا دیدن کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معبد هندو دبی,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 

در تور دبی 94 هتل سه ستاره بنتا گرند در دیره در خیابان المطینه قرار دارد. این هتل 32 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون و حمام دارند و با وسایل چوبی زیبا دکوربندی شده اند. فاصله هتل تا مرکز دیره 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس المطینه سه دقیقه پیلاده روی است. مسافران تور دبی می توانند در این هتل بت هزینه ای مناسب اقامت خوبی داشته باشند

آدرس: Almuteena Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل بنتا گرند دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، آسانسور، روزنامه.

 

 

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

 هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی

هتل بنتا گرند دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل بنتا گرند دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور دبی 94 هتل امباسادر در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر قرار دارد. این هتل 108 اتاق بزرگ با ماهواره، تلویزیون و روم سرویس دارد. هتل امباسادر دو رستوران دارد که می توانید از تنوع و کیفیت غذاها در آنجا لذت ببرید. از محاسن این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره است که مسافران تور دبی می توانند همه جور اجناس را در این مراکز خرید بیابند. فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر با هتل فاصله دارد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس: Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

استخر سرباز، اسپا، بار، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

 

هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

رستوران هتل امباسادر دبی

هتل امباسادر دبی

استخر هتل امباسادر دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امباسادر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید اوتلت مال دبی


مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال یکی از مراکز خرید بسیار خوب دبی می باشد که امکان تخفیف را در تمام طول سال به مشتریان خود می دهد . این مرکز انواع مختلفی از : پوشاک ، کیف و کفش ، جواهرات ، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی ، لوازم منزل ، موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ ، لوازم ورزشی و .. با حدود 1200 برند معروف را شامل می شود که با تخفیف 30 تا 90 درصد به مشترین خود ارائه می دهد .

مرکز خرید اوتلت مال دبی

از امکانات این مرکز خرید می توان به شهر بازی آن به نام چاکی اشاره کرد که لحظات شادی را برای کودکان به وجود می آورد و همچنین رستوران چاکی نیز با ارائه غذاهای خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی 94می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید اوتلت مال دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید مزایا دبی


این مرکز خرید در سال 2000 ساخته شده است و در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است . این مرکز خرید از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . مرکز خرید مزایا دبی دارای دو طبقه خرده فروشی و رستوران و کافی شاپ است و در سه طبقه بالایی خود دارا ی واحد های مسکونی و اداری مجلل می باشد . از امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بدنسازی ، سونا ، استخر ، جکوزی و پارکینگ اشاره کرد . گردشگران تور دبی 94می توانند کلیه مایحتاج خود را در این مرکز خرید تهیه کنند .

مرکز خرید مزایا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مزایا دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید ابرج دبی


این مرکز خرید که در منطقه دیره واقع شده است در سال 2006 افتتاح شد . این مرکز خرید که در ساختمانی بزرگ تعبیه شده است سه طبقه از آن را شامل می شود که در این سه طبقه انواع فروشگاه ها با اجناس مختلف ، رستوران ، کافی شاپ و ... وجود دارد . در رستوران های این مرکز خرید انواع غذاهای دریایی و غذا های بین المللی ارائه می شود .

مرکز خرید ابرج دبی

در این ساختمان تجاری بزرگ همچنین فستیوال های مختلف نیز برگزار می شود . این مرکز همچنین دسترسی خوبی از نظر جغرافیایی دارد و گردشگران تور دبی می توانند با استفاده از اتوبوس نیز به این مرکز مراجعه کنند . گردشگران تور دبی 94می توانند در این مرکز کلیه مایحتاج خود از جمله : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، جواهرات ، عطر و ادکلن و ... را نیز تهیه کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ابرج دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آونیو دبی یک هتل 4 ستاره است که در خیابان رقه در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از موقعیت مکانی ویژه  ای برخوردار است و به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دبی نزدیک می باشد و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، مسافران تور دبی به راحتی می توانند با کمترین هزینه به نقاط مختلف دبی سفر کنند.این هتل دارای 133 اتاق است که اتاق ها دارای دکوراسیونی مجلل و شیک می باشند و اقامتی توام با آرامش را برای مسافران به ارمغان می آورند. کلیه اتاق های این هتل شامل امکانات حمام ، سشوار، سیستم تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، چای و قهوه ساز، اینترنت  ... می باشند. در تور دبی تابستان 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

امکانات هتل آونیو دبی

رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، لباسشویی، اتو کشی، ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،  تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، بازی دارت، اتاق و امکانات برای معلولین،داتاقهای VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار. در تور دبی 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

اتاق هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

رستوران هتل آونیو دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آونیو دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی 94 در این هتل زیبا اقامت کنید. هتل میلینیوم پلازا دبی در دسامبر 2011 گشایش یافت، این هتل در خیابان شیخ زاید و دقیقاً جلوی ایستگاه مترو  قرار دارد، که این مهمترین نقطه مثبت این هتل است و مسافران تور دبی می توانند از این ایستگاه با کمترین هزینه از تمامی نقاط دبی دیدن کنند، همچنین این هتل در مجاورت مرکز جهانی مالی و در نزدیکی محل همایش ها و نمایشگاه ها ی بین المللی واقع شده ، فاصله این هتل تا دبی مال 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است. این هتل دارای 413 اتاق و سویت می باشد که این اتاق ها مجهز به حمام، سشوار، سرویس اتو، تلویزیون، ماهواره، خط تلفن مستقیم، اینترنت بیسیم، گاوصندوق، سرو چای/قهوه هستند. اقامت کودکان 6 سال به پایین در این هتل رایگان می باشد.

امکانات هتل میلینیوم پلازا دبی

لابی، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، تالار، پارکینگ، فروشگاهف لاندری، اینترنت، سالن ورزشیف استخر، سونا، آسانسور، صندوق امانات، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس. در تور دبی تیر 94 از اقامت در این هتل زیبا لذت خواهید برد. 

 

اتاق هتل میلینیوم پلازا دبی

 اتاق هتل میلینیوم پلازا دبی

رستوران هتل میلینیوم پلازا دبی

باشگاه هتل میلینیوم پلازا دبی

استخر هتل میلینیوم پلازا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل میلینیوم پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 در تور دبی تعطیلات عید فطر 94 از این رستوران خوب دیدن کنید.رستوران نسرین در خیابان مطینه، بین هتل شرایتون و مارکوپولو قرار دارد و دارای غذاهای لذیذ ایرانی می باشد. در این رستوران زیبا می توانید به صرف غذاهای خوشمزه ایرانی پرداخته و لحظات خوشی را سپری کنید. این رستوران دارای محیط گرم و صمیمی و کارکنانی کارآزموده و مجرب می باشد و غذاهای آن از مواد غذایی تازه و خوشمزه تهیه می شود. رستوران نسرین همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب در حال خدمت رسانی به مشتریان و مسافران تور دبی می باشد. 

 

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین دبی

رستوران نسرین دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران نسرین دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد